Generelle handelsbetingelser

Handelsbetingelserne, som er angivet nedenfor, er gældende for alle dine bestillinger og online køb på www.hansenco.dk. Du opfordres derfor til at læse betingelserne grundigt igennem, så du kender dine rettigheder og forpligtelser, inden du køber varer hos os. Ved hvert køb beder vi dig acceptere vilkårene i handelsbetingelserne.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål. 

Priser

Alle priser opgives i danske kroner og med udspecificering af moms under hvert produkt og i den endelige købsoversigt. Moms udgør 25 %.

Mange af vores varer sælges i pantflasker, og pantbeløbet udspecificeres ligeledes under hvert enkelt produkt og i den samlede købsoversigt.

Priser på bestillingstidspunktet er gældende.

Vi gør opmærksom på, at vi vil kræve betaling på forskud ved nye kunders første ordre. Det er derfor ikke muligt at få tilsendt faktura ved allerførste køb.

Betaling med kort

Vælger du at betale med kreditkort, får du en ordrebekræftelse tilsendt på mail.

Betaling på www.hansenco.dk sker via en sikker server hos Quickpay. Oplysningerne som indtastes, bliver krypteret, og det betyder, at du og Quickpay er de eneste, som kan læse oplysningerne. Hansen & Co. har på intet tidspunkt adgang til kundens kortoplysninger. Ved brug af betalingskort trækker vi først pengene, når ordren er afsendt.

På www.hansenco.dk kan der betales med:

Dankort, VISA, Mastercard, American Express

Der opkræves ikke gebyr for betaling.

Betaling med faktura

Vælger du at få tilsendt en faktura, har du 14 dages kredit, før vores bogholderi skal have modtaget din betaling. Du vil modtage en ordrebekræftelse pr. mail. Faktura fremsendes som standard pr. mail, men kan også sendes pr. post mod et gebyr på 25,00 kroner.

Har vi ikke modtaget din betaling efter de 14 dages udløb, vil ordrebeløbet blive tilskrevet morarente på 2% pr mdr. efter første forfaldsdag. Hernæst har du 30 dage til at indbetale det skyldige beløb.

Har vi efter de 30 dages udløb stadig ikke modtaget din indbetaling, vil sagen blive overgivet til fortsat inkassobehandling med deraf følgende yderligere omkostninger for dig.

LeverandørService

Hansen & Co kan også tilbyde dig automatisk betaling af fakturaer via LeverandørService, som er en parallel til Betalingsservice (PBS) – blot for betalinger mellem virksomheder. Med LeverandørService s slipper du for besværet med at betale regninger. Når du er tilmeldt, vil dine betalinger blive trukket direkte fra din konto, på det tidspunkt fakturaen er forfalden. På hver faktura vil du kunne se hvilket beløb, vi trækker fra din konto og hvornår. Du kan til enhver tid standse din betaling op til 2 dage efter betalingen er gennemført

Det er gratis at benytte sig af LeverandørService, og ordningen kan benyttes af alle med konto i et pengeinstitut..

Ønsker du at blive tilmeldt LeverandørService, så bed din salgskonsulent om en blanket, eller kontakt os på + 45 3997 1000 eller softdrinks@hansenco.dk

Persondata

Kunden indestår for, at oplysningspligten i henhold til persondataforordningen over for de registrerede personer i det materiale, der skal anvendes for Hansen & Co's salg til kunden, er iagttaget.